Phrases 2

Everyone has invisible sing hanging from their neck saying "make me feel important" 
- Mary Kay Ash
Todo el mundo tiene una marca invisible en el cuello diciendo " Hazme sentir importante".

Today i cultivate the capacity to love without expectation, to acept unconditionally, to be present and open to what is.
Hoy cultivo la capacidad de amar sin expectativas, para aceptar incondiconalmente, y estar presente y abierta a lo que sea. 

Find a place inside where there's joy, and the joy will burn out pain. - Joseph Campbell
Encontrar un lugar dentro donde haya dicha, y la dicha queme el dolor.

When you leave me, my feels numb. When you arrived, my heart grow, but today...i numb my feeling for you. - Kath Hartfiel 
Cuando me dejaste, mis sentimientos se entumecieron. Cuando llegaste, mi corazón creció, pero hoy... yo nublo mis sentimientos por ti. 



Comentarios

Entradas populares de este blog

Vocación

Hybrid Child

Doctor Macizo